onsdag den 6. juni 2012

Maj = Busy busy busy!

Så kan man ikke andet end at nyde tiden her i USA! 

Har oplevet så meget her på seneste og det er svært at sætte ord på det hele. Men en ting er sikker, jeg har aldrig været stærkere!

Kansas! Graduation weekend.

Kim (Molly's søster) inviterede mig til at bo ved hende i Kansas Tors-Tirs. Det var fantastisk hus, dejlige mennesker og i det hel taget dejlig med ferie :)
 






Men det fantastiske forsatte nu ikke... Jeg havde fredag aften en kæmpe smerte i maven og kunne ikke gå. Kim og Linda(farmoren) tog mig på hospitalet hvor jeg fik afvide at min blindtarm skulle fjernes med det samme..



Men heldigvis var jeg i gode hænder og de tog sig rigtig godt af mig og det forhindrede mig ikke i at komme til Graduation Party :) Selvom jeg gik som en ældre dame, havde jeg det utrolig sjovt!









"I'm not in Kansas anymore!"

Ferie til Miami!

Efter min tur til Kansas gik der ikke længe før turen gik til Miami, som var en længe ventede ferie med Jessica og Sara. Desværre pga min fjerning af blindtarm var der mange ting jeg ikke kunne: Løfte noget tungere end en kat, BADE, spise forskellige ting. Men turen blev god med pigerne alligevel. De hjalp rigtig til. :)







DEWEY BEACH! 

Efter Miami kunne jeg pludselig meget mere efter fjerningen af blintarm, så Trine og Emilie og jeg tog til Dewey Beach hvor vi har hørt at det er stedet hvor amerikanerne befinder sig i den forlængede weekend. Det var vild, sjovt og helt FANTASTISK!
Dejlig at kunne tale med ægte amerikanere og hygge med pigerne. En forglemmelig tur blev det til.









Dejlig tur :)

CECILIE AND AK!

Så kom de endelig de dejlige piger! og hvor var det skønt at have dem ved min side i 8 dage. Savner dem allerede :) Men deres tur skulle jo forsætte til New York. Tak for dejlige dage piger, glæder mig til vi ses i DK igen <3 









USA er nu ikke så dårlig igen :) 

Forsættelse følger...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar