tirsdag den 16. august 2011

Grunden til denne blog:

Hej kære læsere.
Jeg er Stephanie Patricia Murphy Fransgård, er 19 år og har lige afsluttet fantastiske 3 år på Gymnasiumet: Vest himmerlands Gymnasium. Nye venskaber er blevet venskaber for livet og de 3 år har været super! Men tiden er kommet, hvor et nyt kapitel i mit liv skal ske.

Jeg forlader mine trygge rammer herhjemme i det gode Danmark og begiver mig på nye eventyr i USA. I USA skal jeg arbejde som Au Pair og samtidig gå i skole, ved siden af. Min rejse starter d. 12 september hvor jeg ankommer til the big city New York hvor jeg skal bo i 4 dage på en skole, hvor en masse au pairs mødes, har fag sammen, og forbereder sig på at gøre sig klar til familien. Muligheden for at se New York er der også. så glæder mig sygt meget! (har lige købt kamera!awesome.)

Derefter skal jeg til Washington DC d. 16 september hvor jeg endelig skal se min Familie in real life :) Har skypet en del med dem hvor jeg har set deres hus (over web), samt snakket en del med dem. Molly(mor), Joe(far), Ella(12 år) og Sophia(9 år) bliver min "nye" familie de næste 12 måneder. Familien virker utrolig venlige og kan ikke vente med at skulle dele hverdagene med dem. Udover de to piger har familien også en hund og kat i hjemmet, så der er liv i hjemmet.

Efter de 12 måneder har Culture Care givet mig en ekstra måned hvor jeg har fri adgang til staterne i USA. Hvilken jeg regner med at bruge. (: men nu ser vi til den tid.

Dette er lige en form for indledning på min såkaldte blog og håber den vil blive brugt af venner og familie fremover. Vil gerne holde folk opdateret de næste mange måneder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar