søndag den 11. september 2011

Pakke Klar :)

Uha da så er der ikke lang tid tilbage! Tager afsted imorgen kl. 5:30 fra Høgevej 14, til Billund lufthavn. Der skal jeg mødes med to andre piger som også skal til New York og gå på skole som mig. Dejligt jeg ikke skal rejse alene. Efter jeg har taget afsked med min dejlige familie samt Lone og Emilie(very good friends!) Smutter Simone, Mitra og jeg til Island. Vi skal mellemlande i Island, og dernæst direkte tager til New York. GLÆDER MIG UTROLIGT MEGET!

Er rigtig glad for at kunne nå at komme til HEBE i fredags og sige ordentligt farvel til mine utrolige dejlige venner, samt navngiving af Selma i lørdags, hvor jeg kunne sige farvel til min fantastiske aktive Familie (Fransgård)

Det er bare ikke let at pakke til et helt år(13 måneder helt præcis) Men jeg fik det gjort :)




To be continued...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar