mandag den 26. september 2011

Tiden flyver! Washington DC blev udforsket i Weekenden.

Har været i USA i 2 uger idag og det føles som var det igår jeg kom. Tiden flyver afsted! Jeg fortalte før om den varme velkomst familie gav mig da jeg først kom i mit tidligere indlæg, den varme venlighed bliver ved med at være der. Familien er aktiv og vil gerne have at jeg ser alt, hvad der kan ses. :) At arbejde med børnene istarten var lidt af en udfordring, de testede mig RIGTIG meget :) men det ser jeg ikke så meget mere. Jeg var ved et Au Pair møde i tirsdags, hvor jeg snakkede med en del andre Au pair og det var sjovt at høre og samligne mange ting med dem.


                                      Hunden Jenna, som jeg er kommet til at holde en del af :)




Jeg tilbragte Weekenden med at udforske en del af Washington DC, sammen med Jesper som er en af mine venner fra skolen. Vi fik set en hel del, men alligevel ikke alting :) for der er meget der skal ses!
Er rigtig glad for jeg blot har 10 minutter ind til mange af museerne, det hvide hus, osv. Så det er i hvert fald ikke sidste gang jeg ser Washington DC ;)


                                          NATIONAL AIR AND SPACE MUSEUM




                                  Jeg turde ikke til at starte med, var så bange for at vælte! At køre på sådan en 2 hjulet ting! Men Jesper overtalte mig og det endte med at være rigtig sjovt, fik en rigtig god rundvisning:)



NATIONAL ART MUSEUM (min favorit indtil videre :)





NATIONAL HISTORY


                                                 Fik søde nye venner, den lille pige på billedet og hendes yngre søster, elskede da jeg spurgte dem om de ville prøve at tage et billed med mit kamara. :)
                                                       
                                                           YES WE CAN!







Travlt uge næste uge, men det er kun dejligt :) Skal lave aftensmad iaften, ønsk mig held og lykke med det, hehe. Glæder mig til at skal mødes med min veninde Malin på Søndag, hvor vi skal hygge og shoppe. Skal have købt en kjole, da jeg fik afvide igår at vi skal til bryllup i oktober.

Glæder mig til Far kommer d. 29 hvor familien og mig skal spise med ham og Torkild :) de kommer nemlig herhen pga. forretning.


Jeg har det godt! :) håber også i har det godt :)



XOXO Stephanie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar