fredag den 16. september 2011

Wauw... New York!

Rejsen gik rigtig godt, først Island derefter New York. Jeg mødtes med Mira og Simone som er blevet nogle af mine nære venner. Nye venskaber er blevet skabt, via skolen og kursus i de 4 dage i New York. Min lære Nancy, var rigtig skøn og gjorde alle timerne til en fornøjelse. Klasserne var opdelt i hvor vi skulle være i landet, Så det kunne ikke være bedre!! Dem Jeg gik i klasse med har jeg kontakt med, så vi kan mødes og se Basket Ball, Museer og meget mere.





 Min Svenske værelsekammerat Malin
 Min Tyske værelsekammerat Sandra







New York.. Hvis jeg skulle beskrive New york ville indlægget være alt for langt! Samtidig er det også svært at beskrive den følelse som man har, idet man kommer på Time square, eller op i Top of the Rock. Jeg vil forkorte New York med to ord: Fantastisk og Smukt.

Taget fra Flyveren!










Blev modtaget af familie moderen Molly med Blomster, da jeg ankom til Arlington, DEJLIGT!. Pigerne var i skole og faren på arbejde. Vi har spist aftensmad sammen og de har givet mig en dejlig velkomst. Har fået pakket ud og sat billeder i rammer, så Mor og Far, Sarah, Emma 9og Jessica er ved natbordet lige ved siden af mig. :) billeder af andre familiemedlemmer og venner er på væggen.

Imorgen skal jeg hjælpe Molly's mor, da hun flytter. Med at pakke osv. Derefter skal jeg spise middag med Mollys mor og søster samt familien. Glæder mig :)

Søndag er jeg blevet inviteret til fødselsdagfest/ med morgenmad, hos familiens venner. Det er deres au pair som har fødselsdag, så en masse andre au pairs vil være der. Det bliver godt !

Alt er godt her!

Håber alt er godt hjemme. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar