tirsdag den 4. oktober 2011

DEJLIGE PIGER! :)

Dejlig weekend, som bestod af: hygge i GeorgeTown(en dejlig by, som er nydelig og ren) fredag aften med Sara og Jessica, vi fik noget Ben and Jerrys Ice cream. Hmmmm !!!

                                                                    JESSICA
SARA

STEPHANIE



Derefter var jeg inviteret til middag hos Jessica lørdag aften, hvor vi var alene hjemme ved hendes værts familie og lavede en fantastisk middag. Sara, Emilie, Anna, Jessica og jeg fik snakket en del over middag samt senere da vi satte os ind i hjemme biografen hos Jessica! Vildt stort og flot hus de bor i.

                                                        HJEMME HOS JESSICA




Om Søndagen kørte jeg til Alexsandria for at hente Malin, så vi kunne smutte på en shoppetur sammen, hvilket var fantastisk! Vi to ind til et stor center, 3 etager med alle de lækre butikker!! Så en del penge blev der brugt, men vi fortjener det, blev vi enige om :) Jeg fik også købt mit Halloween Kostume, det jo d. 31 oktober(snart!!!) Jeg skal være Geisha! Har altid ønsket at prøve sort hår, så det skal jeg(har købt paryk), men bare for at gøre det mere spooky, har jeg valgt ar være myrdet Geisha! Haha børene elsker det! Sophia vil være Gucci Model og Ella dræbt Skønheddronning. Der vil også bliver holdt en del store fester herover, så pigerne og jeg er ved at beslutte os for hvor vi skal holde halloween henne, men stort det bliver det!!! Glæder mig :)

                                                     JEG KØRE SINDSYGT MEGET HEROVER
                                                     OG SYNES JEG BLIVER BEDRE OG BEDRE :)
                                                      + DET ER AUTOMATGEAR ;)

                                          

                                        VICTORIAS SECRET BUTIK, DEJLIG BUTIK!
                                                      MALIN PÅ BILLEDET.
                                               FIK KØBT NOGLE SPORTS SKO. ER LIGE BLEVET
                                                MEDLEM AF GOLD GYM!
                                          


                                                 HALLOWEEN BUTIK; SPOOKY!




                                                   EFTER EN DEJLIG LANG DAG!

Bliver knyttet mere og mere til familien herover, og  hverdagene begynder at blive flydene. Men stadig en del udfordringer og en del der skal læres. Lære hele tiden noget nyt herover, det er virkelig en anden kultur end hvad man lige tror. En smuk kultur indtil videre, men nu oplever jeg det også set fra en overklasses familie, hvor de kiggede mærkeligt på mig da jeg fortalte at jeg aldrig har haft manicure i butik før... :) Det er noget de ofte får.

Idag har jeg lært at lave Apple Pie med moderen, samt Sophia 9 og Ella 12, en hyggelig dag :)

GLÆDER mig til Far kommer d. 29 oktober!! det nærmer sig! Selvom han blot bliver her en enkelt overnatning med Thorkild(forretnings rejse) er det stadig det værd! :)

TO BE CONTINUED.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar