søndag den 16. oktober 2011

Fundet Skole!

Så, ja nu er jeg jo ved at have været her i længere periode og jeg ved nu hvad min hverdag består af :) nu hvor det meste er ved at falde mig naturligt og har vænnet mig til familien, vennerne,vejene, gaderne osv osv er det nu på tider at starte noget nyt op, derfor har jeg nu fundet min skole hvor jeg skal studere!!

Det er på George Mason University: http://www.gmu.edu/

Det er bare så godt! og glæder mig vildt meget! Jeg skal studere Historie, Kunst og Geografi og ikke nok med at skolen er flot og stor, så skal jeg sørme have et ophold i New York i en weekend! Mad og sove sted høre med i den samlede pris. Det jo fantastisk :)
Turen til New York er d. 3-4 december, så oplever New York i december tiden. Skole opholdet vare til jul, hvor jeg så har fået 4,5 credits(samlet skal jeg have 6 credits) så efter jul finder jeg et enkelt weekend kursus og så er jeg done med skole ;)

Men at komme tilbage til New York er så dejligt! to danskere som jeg er begyndt at ses meget med, skal også afsted. Emilie og Sara :)


                                           New York vi ses igen snart :)


Emilie og Sara


Efteråret er kommet her i USA og alt er bare så smukt! Bladene falder så smut af of farverne på parkerne er så flotte. Jeg brugte min søndag på at have lidt one and one time med den ældste pige, vi hyggede på starbucks. Så hjalp jeg familien med at pynte til Halloween og derefter tog ud til parken og nød solen, med en blok og mit nye tegne udstyr og benyttede et par timer alene:) folk spillede basket ball, tennis, læste, havde picnic og løbe trænede. Det var faktisk rigtigt rart. :)


Her er de 3 tegninger, som jeg fik tegnet i Parken.
Det vidst tydeligt at se hvor mine tanker er nu :)



Det lige før jeg tror jeg går mere amok end de
andre Amrikanere, når det kommer til Halloween ;)


ELSKER parken, går der mindst en gang hver dag.


Jeg er altid så heldig at jeg bliver ledsaget af dejlige Jenna :)





Der også en kilde, som man kan gå langs med! dejligt..







Halloween nærmer sig hurtigt, en af mine naboer herover, har røgmaskine og lydeffekter, det så vildt! Mange af tingene som de pynter op med herover er virkelige uhyggelige figure, altså sådan VIRKELIG UHYGGELIG! :)


                                                         Her er mine værts forældre: Molly and Joe :)






 Tillykke til mor og far med deres bryllupsdag d. 14 oktober :) Det var bare SÅ godt! Jeg fik æren at skype med hele flokken: Mor,Far,Sara,Emma,Jessica og Bell. Det var rart!


Far kommer meget snart :) og planerne er så småt på plads. Jeg henter Thorkild og Farmand i Lufthavnen, vi hygger med middag sammen med Joe og Molly, om Søndagen skal det hvide hus lige have nogen på besøg og derefter skal Far og Thorkild så småt hjem. Men selvom det ikke er lang tid de er her, agter jeg at tilbringe så meget tid med dem som muligt! ;)  



Stephanie Patricia Murphy Fransgård


Ingen kommentarer:

Send en kommentar