mandag den 24. oktober 2011

Great Falls

Wauw hvor er efteråret smukt herover i Arlington. Træerne er gule, grønne samt røde og vejret er omkring de 18 grader og solen står ofte højt på himlen :)
Derfor blev jeg overglad da min ven Nils fra Tyskland(ven fra skole i New york) lørdag inviterede mig til at deltage med hans venner på en vandretur ved Great Falls, meget smuk! Efterfulgt af middag for hele flokken, vi var omkring 10 personer. :)

                                             Great Falls


                                                       Mig og Nils

De fleste fra vandreturen :D


Smukt




Jeg er også begyndt at have det bedre og bedre med pigerne :) var i biografen med dem fredag hvor vi hyggede og dansede en del sammen efter, eftersom filmen vi så var Footlose. Jeg klappede også mig selv på skuldren et par gange, da jeg fik den yngste pige til at gå til frisør. Hun vil gerne have langt hår, men hader at børste det. Men med lidt kvindelist fik jeg hende til at gå til frisør, + jeg fik kvinden dr klippede hende, til at forklare hvor vigtigt det var at børste hår. SUCSES!

                                                      Frisør tid
                                                    
                                                      Sophia efter hendes awesome hair cut!



Jeg havde min første skoledag på George Mason University i søndag, hvor det handlede om: New york's historie, kultur og kunst. Jeg fandt timerne meget spændene og blev overrasket hvor meget historie der lægger i New York. Kan ikke vente til næste time, med selsskab af pigerne jeg har mødt herover, samt en masse ny viden igen. :)

                                                   George Mason University
                                                  Sara, Emilie og Louise



Denne uge er fyldt med nye fantastisk begivenheder, såsom: Pinic i parken med Sara og Jessica imorgen, Heste show Fredag med Malin, FAR og Thorkild kommer lørdag-søndag!!!!!!!! (hvilket jeg bare ikke kan vente til! det bliver så godt at se ham igen :)


HALLOWEEN MANDAG!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar