tirsdag den 1. november 2011

Som tiden dog flyver afsted :)

Fredag d. 28 fik jeg en overraskende invitation af Malin(min svenske veninde+ex-rombo i new york) nemlig at komme og se heste i fuld galop! Vi tog sammen til Hesteshowet i Washington DC hvor der var spring, samt dressur ridning. Godt nok er jeg ikke den største heste pige, men at se disse fantastiske flotte dyr bevæge sig som de gør, er noget jeg elsker! Så det endte med at være en dejlig dag.

Malin og Jeg til Hesteshowet i Verizon Center Washington DC








Og ikke nok med det så om aftenen tog nogle piger og jeg ind i byen Washington for at opleve en Halloween fest i byen. (Dog holdte vi loven med 0 alkohol for os under 21, fik enda æren at køre til festen)

Til festen: Halloween Party





Så kom den længe ventede dag! Thorkild og Far ankom!!! Det var nok den bedste dag nogensinde, mens jeg har været herover! Mødte dem i lufthavnen hvor jeg kørte dem til hotellet så de lige kunne tjekke ind osv. Derefter spiste vi sammen med Molly og Joe, og tog dernæst til det hvide hus, som så så yndigt ud i mørket.

Jeg tog med Far og Thorkild på Hotel, hvor vi hyggede og fik god morgenmad. Hotellet var virkeligt flot noget af det smukkeste jeg har været på!







Tak for den dejlige korte tid vi havde sammen! Elsker dig Far :) og det var godt at se dig igen.



Næste indlæg vil handle om HALLOWEEN! Trick or Treat!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar