tirsdag den 11. oktober 2011

One Month

I går(mandag d. 10) var det en måned siden jeg ankom til USA, og det føles som en uge. I fredags havde pigerne fri fra skole og vi besluttede os for hvad vi skulle tilbringe vores dag med. Vi tog ud og spiste frokost, hvor vi dernæst tog til centeret og kiggede, købte en is og så hjem igen. Da vi kom hjem tog vi ud i haven, hvor jeg hjalp pigerne med at sy og lavede designs kjoler(selvfølgelig små modeller). Solen var høj på himlen og vi endte med at have en dejlig dag sammen. Kommer tættere og tættere på pigerne :)

                                                     I CENTERET FOR AT SPISE FROKOST
                                                     SOPHIA 9 + ELLA 12
                                                 HER ER DE SÅ :) SOPHIA OG ELLA


UDENFOR I DET GODE VEJR.



SÅ SKULLE DER SYES OG DESIGNET



Lørdag aften var jeg inviteret til middag hos Sara, som var alene hjemme, til god mad og et glas vin som hendes værts moder tilbød os. Vi var Sara, Jessica og hendes bror, Malin og jeg. Efter middag og en del hygge, tog Malin og jeg videre i byens gader på en klub der hed WARNER TEATER det er en klub/diskotek 18+ så jeg og Malin kom begge ind. (Det skal lige siges at når man er under 21 år får man et stort sort kryds på hånden, så man ikke kan købe alkohol.) Men selvom hverken Malin eller jeg kunne købe havde vi alligvel en fantastisk aften med dans!

                                              VÆRTINDEN SARA

FRA VENSTRE: MALIN, SARA OG JESSICA



                                            JESSICA S BROR ROBIN

Søndag var jeg igen inviteret til middag hos andre au pairs, samt Jessicas bror Robin som var på besøg. Fantastisk Weekend. :)

Pigerne havde også fri Mandag, hvor deres gamle au pair Lovisa kom :) Lovisa er fra Sverige og hun havde rejst en hel måned med hendes familie rundt i USA og kom tilbage for 3 dage, fordi hendes forældre allerede tog hjem mandag og hendes fly-billet fra culture care var onsdag. Lovisa og jeg skypede en del før jeg kom hertil og er overlykkelig over at jeg har kunne møde hende og tilbringe tid med hende inden hun smutter hjem, for hvem kender familien bedre end hun. :) Så det var rart at have noget tilfælles: Familien Webster.
Vi har haft det fantastisk sammen, købt ting sammen, været i bio, spist sammen og vil helt klart savne hende, når hun smutter. :)

                                          PIGERNE SAMT LOVISA TIL HØJRE


Halloween nærmer sig mere og mere, men lige nu tænker jeg ikke halloween, men FAR. Kan ikke vente til han ankommer d. 29 oktober. Det bliver så godt at se ham igen!! :) Savner mine dejlige søstre, samt mine vidunderlige forældre. Men det jo ikke nogen hemmelighed :)


UUUUHHHHH HALLOWEEN!!



TO BE CONTINUED MMUUUHHHAAAHHHHAAA.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar