tirsdag den 27. marts 2012

Nu bli'r det forår, skønt i det små!

Man kan jo ikke blive andet end glad, når det er forår. 

Vejret er skønt, fuglene synger og folk er glade. Washington DC har aldrig været smukkere! At nyde en fantastisk dag med de bedste og nyde de smukke japanske træer, som var en gave fra Japan til DC. 












Min fødselsdag var fantastisk!

Min fødseldag var en dejlig dag, med godt vejr og dejligt selskab med 7 andre Au Pair. Vi besluttede os at have en fin picnik, med hot dog, salad, frugt, og lemonade. Fantastisk dag (: 

Karate Kid! 

Igår d.26 marts, tog jeg til en karate time med en sand mester i det! det var en vild oplevelse og følte mig fuld af energi bagefter! Han fik mig til at tage 100 armbøjninger i løbet af aften!! hvilket jeg overhoved ikke vidste jeg kunne, jamen det var i sandhed en vild oplevelse. Jeg er SÅ sej nu, og ingen kan røre mig! wuhu!!




Håber i alle har det godt. Jeg har det i hvert fald dejligt (: Fik endda æren at skype med Farmor, Jonna og Ryan i Fredags hvor de kom over til middag hjemme på Høgevej, det varmede virkeligt!
Har lige så lige Skypet med dem fra Høgevej, lige før de skulle spise. Uhmmm maden så godt ud!! Savner mors mad og fars grill ;) hehe. Iaften står den på frikadeller til familien, de bliver dog aldrig så gode som Farmors! 

Sommer er på vej! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar