onsdag den 21. marts 2012

Country side!

COUNTRY SIDE!

Jeg havde en fantastisk tur ud til bjergene med Emilie Lynge, som er en af mine meget nære veninder. Hun er frisk, sjov og en kærlig smuk ung dame (: vi endte med at have en awesome tur, med lange gå ture langs vandfald, god mad, og i dejlig selskab.
Vi tog til Amherst til bed and breakfast hos Jennifer, en dejlig og kær kvinde som tog imod os med åbne arme og havde en dejlig moder rolle over hende. Da både Emilie og jeg har nogle lidt svære uger med familierne, var der ikke noget bedre end at "stikke af" hvor der var friskt luft, ingen højhuse, ingen trafik, intet arbejde blot naturens stilhed. Vi fik også en dejlig massage!! alt i alt turen var en sand vinder!!!!



























Dejlig tur!

Næste indlæg skriver jeg om min 20 års fødselsdag! (: 
følg med ;)

Love Stephanie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar