mandag den 27. februar 2012

Louisville KY! Jiihaaa!

Genforenet med Far igen.   

Ihh hvor var det rart at blive modtaget i fars trygge arme ved lufthavnen i Louisville KY. Det var noget jeg ventet på længe! Det var lidt sjovt for da jeg ventede i Washington DC lufthavnen mødte jeg 4 andre danskere som skulle på Nordamerikas største landsbrugsudstilling! og at de skulle mødes med far dagen efter! rimelig tilfældigt :) Udstillingen var KÆMPE STORT! 60.000 mennesker og mange af dem var klædt som real cowboys, hvilket jeg synes var så fedt at se. 
Havde en fantastisk tur og fik virkelig respekt for fars arbejde! det er ikke så let som man lige tror det er. Skønt at se far igen!   







Før vi ved af det, så ses vi igen (:

Noget at se frem til.

Hver dag er en ny dag og specielt i weekenderne finder mig og veninder herover altid på noget! Det hjælper på alting, især hvis man har haft en hård uge med arbejde. Derfor sætter jeg virkelig pris på de nye venskaber jeg har skabt mig herover og nyder selskaber! 











Dejlige Piger!

Sophia and Ella

Holder virkelig af pigerne mere og mere og de har fået mere respekt for mig, men lige inden jeg så far, havde jeg en meget meget hård uge hvor det var svært at holde styr på Sophia. Så det var helt perfekt tidspunkt at holde lidt ferie og se Far. 
Nu er tingene heldigvis blevet bedre igen. (: der er aldring kedeligt herhjemme mere, pga hundehvalpen er der altid fis og ballade!


Jeg var syg her i weekenden og sophia ville lige lave morgenmad til mig.. host host..
Jeg ved ikke hvad der var i skålen med der var skumfiduser og masser af sukker!!!
Jeg smed det ud i smu og takkede hende. HAHA


Som sagt var jeg syg og min værtsmor Molly synes lige jeg skulle tage nogle piller for det.
Meeeen synes nu det hun kom med var lidt for meget!







Ophold i den kommende weekend med Emilie!
Ud på country side! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar