onsdag den 15. februar 2012

And I will always love you..

Det piner mit hjerte at en af verdens bedste sanger er gået bort. Jeg vil altid være fan, Whitney Houston. 

Med det sagt kan jeg nu vende tilbage for at fortælle hvilke nye eventyr jeg har ude på :) 

-Spejderlejr, JA TAK!
Jeg valgte at sige Ja til Molly, da hun spurgte mig om jeg ville ud og hike med hende og Ella og en folk andre spejdere. Det var helt fantastisk, at komme op i bjergene i en stor dejlig mursten hytte, med alt fra gyngestol til brændeovn. Og ingen brug af elektroniske midler, hmmm det nød jeg, selvom jeg tror at nogle af de spejder pigerne ikke helt holdt det (; 
Vi var 6 voksene og 11 spejder piger i alder af 12 og 13 år, dejlig unge amerikanske piger, som jeg endte med at holde af. Vi hikede, tengede, spillede vollyball i sneen og meget mere. (: 
















Tak Piger (: 

-Basketball Game
Sara min dejlige danske veninde, var så heldig af få to biletter til basketball game, og hun valgte at sørge mig om jeg ville joine, og det er jeg hende evig taknemmelig for! det var så fedt! Vi havde vores helt egen SUITE! ja nemlig SUITE nr 370!! VILDT! Det var en super fed oplevelse og fik helt lyst til at spille basket igen (: 







Ihh det var en oplevelse!

-Valentine's Day 
Valentins dag er noget amerikanerne går meget op i. Det er den dag hvor de får deres elskede til at føle sig endnu mere elsket.. i en dag :D
Jeg var så heldig at få Valentins kort fra Linda and Mike (bedsteforældrene) <3 Men om aftenen skete der så noget mere.. Jeg går ind på mit værelse og ser skygger i skabet der bevæger sig, jeg går i panik og ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv. Pludseligt hopper Ella(13 år) og Sophia(9 år) ud af skabet med chokolade og kort i hænderne og råber:"Happy Valentine's day Stephanie". I det øjeblik nød jeg virkelig deres tilstedeværelse, og de fik begge et kæmpe kram og kys på forhoved. Efter det så vi GLEE sammen <3
-Efter GLEE var det på tide jeg mødte op med mine dates: Sara+ Jessica <3 hvor Sara havde pyntet bordet op med frugt og cupcakes, og med sex and the city serien i tv'et. <3 


Dejligste Valentine's day!
Imorgen sker det! Jeg skal møde far i Louisville KY!!!!! Wuuuhuu 


Hyg jer allesammen (: 
Stephanie P.M Fransgård


Ingen kommentarer:

Send en kommentar