mandag den 23. januar 2012

It's a wonderful feeling!

Hej kære venner og familie!

Håber i alle har haft en god start på det nye år nemlig 2012! Det har jeg i hvert fald. :) Nyder kulturen, vennerne, vejret kunne godt være bedre, hehe. Lige nu sidder jeg med en kop varm te ved vinduet, hvor man kan se en smule sne udenfor.
Men det ingenting i forhold hvad vi har oplevet i Danmark.. alligevel flipper de fuldstændig ud herover, folk kan ikke komme på arbejde eller aflevere deres børn i skole, for sne er noget de ikke ser ofte her. Jeg griner bare af dem.

Idag Mandag d. 23 Januar har pigerne fri fra skole, pga en eller anden skør hellig dag. Så arbejdstimerne er: 8 - 17:00 hvilket er helt fint med mig, tidlig fri..hmmmm.


Dagens morgenmad til pigerne.. adddd
Pigerne er nu meget nemme, Ella den ældste har to veninder på besøg så de holder sig selv kørende. Sophia derimod har ingen veninder på besøg men har fået lov til at hænge ud med de *store* piger. Så det giver mig mulighed for lige at sidde lidt for mig selv og slappe lidt af, inden en af dem kommer skrigende. 

Sophia har været så god at vinde en præmie på skolen!! Der var talent konkurrence hvor temaet var: DIT TALENT! Så Sophia sendte en film ind omkring mode og havde lavet en plakat omkring mode og hun vandt en pris for det. Hvilket hun var meget stolt af! :D Hun regnede selvfølgelig også med at få en. Den pige mangler ikke selvtillid!







Hver dag er en ny dag. Nyder hver dag! Veninderne betyder meget for mig og det rart at komme ud når man endelig har fri. Sara og Jessica er mine nærmeste, da de bor tættest. Så 1-2 gange i hverdagene spiser vi frokost sammen, hvilket jeg elsker :) 






Middag på første klasses stil!
Mødte Molly's søster og hendes mand. 
De vil meget gerne have jeg kommer til Kansas City


Fik æren af at spiste med Sara og hendes værtsfamilie 

Danske piger 


- Skypede med familie og Sarah får snart booket billeten til at komme her! i Juli.
- mødes med Farmand d. 16 feb hvor turen går til Louisville!

Ha' det godt så længe :)

Stephanie :-* 


     

Ingen kommentarer:

Send en kommentar