onsdag den 4. januar 2012

Glædelig Jul og godt Nytår! :) USA

Så er feriedagene overstået og er nu tilbage i rutine igen, hvilket er rart :) det rart at vide hvad der kommer til at ske og at man har nogle faste ting at gå efter. Men ferien har ikke været helt dårlig overhoved!

Vi tog til St Louis d. 22 / 12 og boede ved Linda og Mike(Mollys forældre, som jeg er helt tosset med!) og boede ved dem til d. 28 /12.
For at være helt ærlig havde jeg ingen ide om hvad jeg gik ind til, og hvordan mine arbejdstimer ville være eller noget som helst. Men det fungerede rigtig godt og jeg havde det rigtig godt med dem allesammen. Også selvom jeg tog på indkøb med Linda 6:15 om morgen.. eller jeg skulle sørge for at pigerne havde et smil på læberne da vi var til MEGET fint te selskab. Jeg fik gjort det hele, samtidig med at jeg lærte familien Webster meget bedre at kende, på en god måde :)


Klar til fin Te Selskab





Juletræet hos Linda og Mike 

Jeg fik æren at lave Risalamande! 

Sophia fik Mandel!! (men hun snød os alle... havde gemt en ekstra mandel under bordet) 


Julemorgen 



Vi fik danset om Juletræet! (de gør de normalt ikke, men de ville gerne prøve det)





Tak St Louis! 
Nytårs aften var stille og rolig. Hyggede med Sara og Jessica, spiste god mad og så Time Square i tv'et. Hoppede ind i det nye år og faldt så i søvn derefter :) tror vi alle var meget trætte, ferie + arbejde havde snuppet mest af vores energi. :)







Håber i alle havde en fantastisk Jul og rigtig godt Nytår. :) Det havde jeg. 
Det bedste var nu at have æren at skype med familie + farmor d. 24!
og igen nytårs aften med familien + familien Hougård!!
Så kunne man vidst ikke ønske sig mere :)


Hyg jer allesammen, i det nye år 2012!!!! 

Stephanie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar